ARG

Jag blir sååå jävla förbannad. Nu har han äntligen fått sin lön.... ååå vad bra tänkte Petra, lite extra över till mig. Jag har betalat vårat lån själv nu i snart ett halvårs tid och denna mån så kunde ju han betala.... Men ICKE då, det vart ju inga penagr kvar. Nej men det har ju för fan inte jag heller. Jag lever ju på ingenting. Nu fick jag inte ens råd till att laga varken bilen eller att köpa mat.... Å vad roligt det är..... =(

Vad ska jag leva av då??? Det är väl klart att jag hjälper honom, men han måste ju för fan tänka till lite själv.... Ännu en mån att kämpa sig igenom. Jag ger snart upp... När ska jag få må bra och ha lite roligt?? Aldrig verkar det som.

Jag skiter i allt nu...... Jag orkar inte mer...

KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0