Examinationsuppgiften!!!

Dagen började sådär!!! Vet inte riktigt vad jag tänkte igår kväll när jag ställde klockan.
Jag vaknar 07.15 går upp och gör mig i ordning. 08.00 kommer Theresa som ska ta sällskap med mig till skolan. Hade sagt att jag måste gå då!!! Väl framme i skolan tittar jag på klockan och inser att hon är ju bara 08.25, jag börjar  inte förrän 09.20. Sa till Theresa att jag har tänkt lite fel med tiden..... Grejen var den att hon egentligen inte började förran 09.30 hon heller men ville ha sällskap till skolan. Gissa om hon var glad på mig!!? =)

Till uppgiften nu då... Nja det har väl gått sådär. Vi har skrivit klart hela uppgiften men vet inte om vi har gjort det 100% rätt. Ska lägga ut det på fronter i morgon efter att vi har skrivit rent allt. Uppgiften skulle egentligen vara inne idag 12.00 men det får dom ta. Vi ska ju inte opponera förrän på to em.

Min vän har en lite svacka idag.... Förstår att du har det jobbigt nu.
Kämpa på min vän, du är stark och klara detta. Du vet var jag finns om det blir för jobbigt.

image1


Ta hand om varandra
// Petra

KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0