Första inlägget!!

Japp då har man skapat sig en blogg då.... Bättre sent än aldrig  =)

Här kommer jag att skriva om mitt liv i skolan och om min fritid.

Just nu håller jag på att utbilda mig till behandlingassistent, vilket är väldigt intressant. Ska bli kul när man väl kommer ut i arbetslivet.

Jag har ett litet projekt eller vad man nu kan säga... Hjälper en vän med sitt beroende. Hoppas att jag har lite att ge iaf.  Själv får jag väldigt mycke tebax, jag lär mig väldigt mycke på att se hur det fungerar och att h*n gärna berättar om det är något jag undrar över. Det ger mig väldigt mycke till min utb. Det stora + är ju att jag har fått en underbar vän. =) 

Just nu håller jag på med min examinationsuppgift som tar all min tid. Det hjälper ju inte heller att det är sååå himla tråkigt. Men det ger mig iaf 10 högskolepoäng. Den ska vara klar i morgon så vi får hoppas på att den blir klar tills dess.

Snart dax att sova. Duschen först.

Våga tro på er själva.

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Storasyster

Hej Systeryster! Ska bli spännande att följa din blogg! Är så stolt över dig! Älskar dig massor!

Kram storasyster

2008-04-15 @ 10:23:56
Postat av: Mormor

Jag är oxå väldigt stolt över dig, även av dina systrar. Det ordnar nog sig med din älskade Torsten kan han inte bli inne katt?

KLram Mormor

2008-04-16 @ 15:40:36
Postat av: Ingela Eriksson

Gumman, vi ska
klara alla hinder, positiv männikosyn, från mormor!!!!!!!!!

2008-04-17 @ 23:58:23

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0