Fredag!!!

Har precis kommit hem från jobbet. Var skit peppad innan jag åkte, men när jag väl kommer dit så vart jag skit trött!!! Men sen på slutet så gick det bättre.

Skulle egentligen åkt på fest men jag kunde inte fixa nån skjuts så jag kunde komma från jobbet tidigare, så det fick bli en hemma kväll som det ser ut nu. ( det kan ju alltid ändra sig =) ). Men det gör nog inte så mycke..... Det är ju 18 idag och det känns inte sååå lockande att gå ut på krogen då. Massa smått ute....

Theresa: jag ska lägga ut den texten, sen kan vi sjunga varje dag vi går till skolan, det är bara att börja plugga nu, så att du blir lika duktig som jag på att sjunga =) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Puss puss.

Nej nu har jag inget mer att dela med er så nu ger jag mig.

Ha en underbar freda kväll.... Puss på er

Man måste både ge och ta!!!

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: trulsa von helvete

Sjunga? jag?
mowhahahha.. never gonna happend baby!

jag kan spela musiken dock :D

2008-04-19 @ 14:26:47
URL: http://trulsavonhelvete.blogspot.com

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0