Hmm....

Dagen började bra idag... Nina kom hit och vi vart äntligen klara med våran uppgift. Och i morgon så ska vi opponera, vi får se hur det går!!!

Va på salongen idag och fick för mig att jag skulle klippa mig.... Men jag va för feg så det vart inget... Ska ju vara hårmodell i morgon, så det kanske blir nån häftig frisyr efter det. Kanske kommer det bilder i sånt fall.

För övrigt vet jag inte riktigt hur jag mår. Känner mig glad men ändå lessen, kan nog inte riktigt förklara. Jobbigt är det iaf.
Det enda jag vet är att jag måste ta tag i saker och ting och det är inget som lockar. Vi får se hur det blir med det. Måste börja tänka på mig själv nån gång...

Kanske ska ut och ta en öl med min Malin (om jag orkar) Får se hur jag mår om ett tag.

Våga visa dina känslor!!

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: din kotte

JAG ÄLSKAR DIG!!!!

2008-04-16 @ 19:23:59
URL: http://REBLAN.BLOGG.SE
Postat av: Johanna

Va tråkigt med Torsten. Hoppas vi ses snart. KRAM'

2008-04-16 @ 21:44:53
Postat av: mamma

Hej!
Min älskade dotter, hoppas verkligen
att du snart mår bättre, annars får du
åka hem en sväng....Det brukar hjälpa.
kram

2008-04-17 @ 08:05:29
Postat av: mamma

Hej!
Min älskade dotter, hoppas verkligen
att du snart mår bättre, annars får du
åka hem en sväng....Det brukar hjälpa.
kram

2008-04-17 @ 08:06:27
Postat av: Storasyster

Det kommer lösa sig till det bästa med Torsten ska du se! HOppas vi ses snart, har ju pingvin-godis hemma till dig! :-)

Kram syster

2008-04-17 @ 11:24:14

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0