Lördagkväll!!

Ligger här i min soffa och kollar på nån film.... Vet inte riktigt vad den handlar om.
Funderar på vad som är fel.... Undrar om JAG har gjort nåt?? Eller är det nåt som hänt kanske??!! Kommer man att få ett svar?? Jaja, det kanske löser sig.... eller inte. Men det märks väl!!!! Tycker bara att det är väldigt konstigt....

Ville såå gärna prata med min syster idag, men hon är ju på nån utbildning eller nåt, såå det vart ju inge med det. kanske kan prata lite i morgon när hon kommit hem, vi får se!!

Vill göra nåt, men har ändå ingen ork, skulle vara bra att ha en bil just nu, så jag kunde åka dit jag ville....

Stackars Torsten, han var ute hela natten och hela dan idag, och så får han vara ute nästan hela natten idag oxå.... min lilla älskling. Va hemma där så han fick i sig lite mat mitt på dan, hoppas att pappa snart åker hem till dig, mitt hjärta.

TA HAN OM ERA NÄRA

// Petra

Min älskling

KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0