Måndag

Idag så har jag varit i skolan.... har fått vårat PBL arbete idag. Vi ska ha lite rollspel, då vi ska vara missbrukare och behandlare. Det ska bli spännande att se allas arbete sen ?? Jag tycker iaf att det ska bli kul, lite svårt att komma igång kan jag känna, det är ju lite annorlunda mot hur vi brukar jobba . Men det löser vi =).

Det är ju sååå fint väder idag, vill ha nåt att göra men samtidigt är jag så jävla trött så jag vet inte om jag orkar nåt.
jag vill till Marieberg, dom har ju halva reapriset nu på skor, Jätte fina skor. Men jag kan ju inte ta mig dit för min bil jävel fungerar ju inte.... Jag blir såå trött på bilar, man ska bara sätta sig i den, starta och åka iväg. men alltid så är det nånting som ska krångla.

Borde egentligen städa lite, men det är inge roligt så det skiter jag nog i idag.

Nej nu ska jag göra nåt annat tror jag.... På åter seende...

// Petra

KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0