Opponera + Hårmodell

Idag så hade vi våran opponering, det gick sådär... Det är några saker som ska fixas till. Jag och Nina ska ses på söndag och fixa det. Det ska nog ordna sig. Så vi får vänta ett tag till med skumpan.

Hoppas att det gick bra för resten av klassen som var på förmiddan.

Efter skolan så skulle jag vara hårmodell, fick mig lite att äta, Hämtade upp Malin, sen bar det iväg till virginska och satte mig i stolen.... Ojojoj, vad ska man säga. Röd och lite svart, men är ändå inte riktigt nöjd. Vi får se hur vi ska göra om jag ska behålla detta eller om det blir en ny färg på söndag.

Åkte och sola med Malin och har precis kommit hem. Ska snart in i duschen. Är ju ledig i från skolan i morgon. Men jag börjar jobba kl 15.00 ska bli skönt att göra nåt vettigt. Man får ju alltid lite tebax av dom gamla liven.. =)

Min vän har varit på sitt första möte idag. Det har gått bra och tror att h*n tyckte att det var helt ok. Jag är såååå stolt över h*n, varit ren i 8 dagar nu!! Kämpa på min vän!!

Måste tacka dom som skriver kommentarer, alltid kul att få lite svar. Då vet man ju att det är nån som läser denna blogg.

Är gräset grönar på andra siden???

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Hej!

Får man se nya frissyren eller. Men du är ju lika fin hur du än fixar med ditt hår.
Älskar dig kram
mormor

2008-04-18 @ 08:41:50
Postat av: trulsa von helvete aka classm8

Nu fick jag också lov bara för du skrev så bra :D

Pussa

2008-04-18 @ 09:34:59
URL: http://trulsavonhelvete.blogspot.com

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0