Tjejkväll.... M.M

Jobbade först idag mellan 7-16, hem till Marcus och hämtade mina saker. Sen hem för att fixa iordning mig. Ut till lillån och där började festen. Grillade lite lax,drack och pratade mest skit =)

Dom "äldre" vart lite trötta så då vart det 18 års disko för mig och Malin.... Oj oj oj, vad ska man säga!!?? Det är det värsta jag har sett. Den ena värre än den andra. Fylla och bråk.... Varför inte bara gå ut och ha kul??? Jaja, det vart lite tröttsamt så då gick vi hem.
Ska vi gå hem till mig eller hem till dig????

Sjuk vart jag oxå, feber , hosta och snorig, Jag som aldrig är sjuk.... *suck* Kankse inte sååå smart att gå ut då, men den smällen får jag väl antagligen ta i morgon...

Måste ju säga att jag vart godkänd på min och Ninas examinationsuppgift oxå =) =) =) GRATTIS TILL OSS.  Jag är sååå glad att det äntligen är över nu, då har man bara PBL arbetet kvar att göra nu SKÖNT...

Nej nu börjar ögonen att tröttna, dax att sova.

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0