TORSTEN <3

Nu ska jag antagligen inte ha kvar min älskade vän. Marcus tycker inte att det är roligt att ha kvar honom. (För er som inte vet så är Torsten min älskade katt.)

Han är det bästa jag har och jag har nog aldrig älskat något/någon såå mycke som jag älskar Torsten. Han är ljuset i mitt liv.

Vet inte hur jag ska klara detta, men förhoppningsvis så löser det sig på det bästa sättet.
image2


Han är det finaste som finns på denna jord.

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta!!!
Älskar dig mest Torsten

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Tråkigt att höra, detta med Torsten...
Hoppas det löser sig...älskar dig.
kram mamma

2008-04-16 @ 14:11:26
Postat av: din kotte

ge han till mig så har pulver nån o hona sig med :P

2008-04-16 @ 19:25:06
URL: http://REBLAN.BLOGG.SE

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0