Trött!!

Jag är sååå himla trött idag. Vart inget gjort alls idag. Började med arbetet på riktigt igår, gick ganska bra. Åkte hem till min vän igår och fick lite hjälp med uppgiften.
Tack för all hjälp min vän. Du är guld värd!!

Natten till i går så vart det inge sova alls, var lite trött i skolan på morgonen men sen gick det bra. Somnade inte förrän 00.15 i natt. det var lite jobbigt att ta sig upp i morse vill jag lova. men ska försöka att lägga mig en stund nu och se om man kan sova nån timme. 

Jag och Malin har varit ute på cykelturer nu i 2 dagar, ganska skönt att åka runt lite och bara prata skit. Men kallt är det på kvällen, så nu har jag ont i halsen och är lite snorig. Men jag blir nog snart bra. Hoppas jag.

I morgon är jag ledig, ska inte göra allt för mycke, ska ju jobba på fre 7-16. det var längesen jag gjorde ett sånt pass. Men jag tror att det kommer att gå bra. Kommer att vara lite trött på morgonen.

Nej nu ska jag ge mig, ska som sagt försöka att vila lite.

Våga säga vad du tycker och tänker!!!

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: trulsa von helvete

Ja om folk ändå vågade säga vad dom tycker och tänker.

visst jag är inte guds bästa barn, men jag hade gärna sett att alla andra är det!

2008-04-23 @ 18:47:36
URL: http://trulsavonhelvete.blogspot.com

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0