Vill....

Jag vill så mycke mer än jag vågar.
Det blir ju bara svårare och svårare för varje dag som går...
Det är väl bara att säga som det är?! Men det går inte.
Jag har inget att förlora egentligen, kanske att jag mår skit ett tag.
Men frågan är: Klarar jag av det??!!! jag vill ju så gärna....

Varför ska det alltid vara så jävla svårt för???
Tänk om allt bara kunde ordna sig på en gång, vad bra det skulle vara.
Det finns så mycke som är ivägen för allt.....

Jag vill, vill, vill.....

Nej nu är det cykel tur som gäller, kanske kan få nåt råd och tips av nån?!

// Petra

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Men lilla gumman vd är det som är svårt? Ja jag vet att livet inte är en dans på rosor, men man får vara glad att man är frisk och att man har familj och vänner, det är värt mycket.
Se livet från den ljusa sidan.
Kramar i massor.

2008-04-28 @ 08:15:24

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0