1:a dagen

Börje och Sigrid va jätte duktiga när jag hämtade dom, gav inte i från sig ett ljud knappt!!! Sen när vi kom hem så börhade Börje att skrika lite... Så fort jag försvann så skrek han.... Jag visade nig och han fortsatte att skrika... Men slutade när jag lyfte upp honom. Sigrid däremot, va lite rädd och höll sig för sig själv.... Men efter ett tag så vart det fart på henne oxå =)

Har köpt en katt tunnel, den är VÄLDIGT populär =) Jag fick sova hela natten, båda har sovit hos mig, men kl 05.33 så var det nån liten sak som skulle kela... och det va Börje. Han blir så kelig så han inte vet vart han ska ta vägen =).
Nu på morgonen så har Sigrid blivit mer kelig oxå, men hon är fortfarande lite blyg och rädd.

Nu är det full rulle igen med katt tunneln.... dom jagar varanda och har race i den =) .....

Nu är det frukost, ska försöka att ta lite bilder på dom oxå. Men dom är ju aldrig stilla!!!

Puss puss

// Petra


KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0