Andra dan.....

har gått sämre, jag har fortfarande inte rökt eller tagit en snus. Men jag har varit sååååååååå irriterad idag, och hela dan så har jag tänkt på mina älskade ciggaretter.... Jag skulle sååå gärna vilja ta ett bloss men samtidigt så skulle jag bli så besviken på mig själv.

Det är ju nu man förstår att man aldrig mer ska röka, och jag kan nog inte riktigt förstå det. jag ser mig ju fortfarande som den med en cigg i munnen. Och jag måste erkänna att jag redan SAKNAR den fruktansvärt mycke..... Men nu har jag ju inget nikotin kvar i mig nu är det ju bara psykiskt..... Jag SKA klara av detta. Förstå vad coolt och få säga, jag har inte rökt på ett år nu =) Åååå vad jag längtar till den dagen..... =)

Jag tycker lite synd om Marcus som får stå ut med griniga jag.... Men han sa att han var beredd på att ta det. Jag fick vara såååå grinig jag ville. Men jag tror ändå att han tycker att det är lite jobbigt..... Jaja, det går snart över!!!!

I morgon så ska jag åka till Carro och Andreas och bo där... jag har ingen större lust men det är bättre för Diesel. Han har ju nästan aldrig varit själv hemma, men det ska han få vara nu när han är med mig. =)

Nej nu är jag så röksugen så jag måste nog röra på mig lite.....

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Kämpa på mitt hjärta, jag vet att man blir på dåligt humör,utan nikotin vi är två här hemma!!!!!

Men det går nog över hoppas jag. Ha en bra dag



kramari massor

2008-08-11 @ 09:03:02

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0