Börje & Sigrid

Det vart ingen Doris =(
Jag har försökt att få tag på hon som hade Doris men får inget svar!!! Så jag bestämde mig för att strunta i henne!!!
Jag hade ju redan kollat in Börje och Sigrid för längesen, så jag testade att ringa och mina charmtroll fanns kvar =)
Så dom kommer hem till mig i morgon =)

Idag så har jag köpt nya bädd och nya filtar, matskålar, leksaker, en liten klätterställning mm. Så nu ska det nog räcka... !?
Tack snälla Sophie för kattlådan och transportburen!!!

I morgon så ska vi ta hand om 1:orna.... det ska bli kul och spännade att se hur det går =)

Nej nu kommer det en bild på mina charmtroll sen blir det sängen!!!

Puss och godnatt

// Petra




Börje är den gråa och Sigrid den andra..... =) Söta va?!

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Vilka små godingar!!!!!!!!!

Hoppas dom kommer att trivas hos våran goa PETRA



Älskar dig



krAAAAAAAAAAAAAAAAm

2008-08-28 @ 08:11:12
Postat av: minns du mig?

skulle min lilla bebis levt så skulle den se exakt ut som den gråa

2008-08-28 @ 09:52:14
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Ida

Ooooh jag vill ha en sån grå! "whiskaskatt"!!!!!

2008-09-07 @ 00:01:50
URL: http://asfaltblomma.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0