Det var på tiden!!!

Jag har nu bott här i ca 9 mån... Och i måndags så kom min mormor ÄNTLIGEN =). Hon hade med sig 2 fina blommor, och det vart sååå fint =) Jag vart ju bara tvungen till att köpa 2 st till och nya krukor... Krukorna vart i samma bruna färg som min fondvägg. Va exakt lika. Så nu ser min lägenhet väldigt hemtrevlig ut =) Sen så åt vi lite lunch och efterätt.... Mmmm, det va gott. Jag hade bokat tvätt tid i Marcus tvättstuga.... Oj va bra den är, måste fixa en egen nyckel =).
Men det tog sin lilla tid ändå.... 13 maskiner tvättade jag varav 2 va mina men nu finss det rena kläder, lakan och handdukar iaf. =) 

I morgon så skulle jag och Marcus ha firat 6 år i förlovning, känns lite surt men ändå bra på nåt sätt.... Men vi ska nog kanske mysa lite ändå =) han börjat att få det sååå fint..... Undra vem som har ordnat det???!!! Hmmmm...... =)

Nu på söndag så ska jag bo hos Carro och Andreas som åker till Paris med ungarna. Så jag ska bo där från söndag till torsdag och ta hand om Dielsel och hästarna. Sen gör det ju inget att man har VÄLDIGT nära till jobbet oxå =) Och nu är det inte många dagar kvar sen så är jag ledig ända fram tills vi börjar skolan. jag jobbar bara 6 dagar till.
Och jag längtar så tills att få börja igen =) Ska bli himla roligt att höra vad alla har gjort. SAKNAR MIN KLASS FAKTISKT..... Nej nu ska jag nog göra mig i ordning för natten ska ju upp tidigt som vanligt!!!! Får se om jag kan sova bättre inatt... sov ingenting alls inatt, bara låg och vände på mig!!!! Jobbigt.... Men idag så har jag inte sovit nån middag så det kommer nog att gå bra!!!

Puss och godnatt

// Petra 

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Ja du min älskling du har en senfärdig mormor men bättre saent en aldrig.Tack för en mycket trevlig dag!!!!!!!!!!!!!!!!!



kram

2008-08-07 @ 08:59:37
Postat av: mamma

Hej!!

Ja det var många maskiner de..Skönt att det är gjort.

Du måste lära dig att lägga dig i tid...Skönt att komma igång med skolan sen igen. Ha de gott..

älskar dig.

kram

2008-08-07 @ 10:38:32

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0