Ensamma hemma!!

Nu har dom varit ensamma hemma flera ggr. Dom är sååå duktiga mina små troll =)  Jag är bara lite orolig för Börje... Jag har inte sett att han har ätit nån gång... Sigrid äter och är nöjd men Börje han dricker mest vatten!!!
I går kväll när jag kom hem så skalade jag några räkor åt dom... Sigrid åt 2 1/2 och börje åt bara 1. Köpte nytt foder åt dom oxå, Jag har ju köpt Pro Plan och det fnyser dom  bara åt....
Så jag skulle åka i väg för att köpa Bilanx, men tror ni att det finns för små kottar då.... Icke. Så då köpte jag Perfect Fit, det gillade Sigrid men som sagt Börje har inte rört maten.....

Upptäckte i förrgår att min små troll har spolmask.... Dom jag köpte dom av hade avmaskat för det förra veckan.... nu har jag avmaskat dom för spolmask, hakmask, och bandmask. Så nu ska dom allt bli friska igen.....
Sigrid är ju såååå liten och tunn mn det är hon som busar mest och ska brottas med brorsan... *Hihi* Börje han vill mest mysa och sova....Latmask =)

Igår morse så vart man väckt som vanligt vid 05.30 för att mysa lite.... men i morse så vart jag väck vid 03.40...då skulle vi gå till sängen för att sova.... Råkade somna på soffan. Sen har vi sovit hela morgonen, ända fram till kl 09.00. Det var skönt!!!! =)

Funderade på att byta namn på Börje.... hade tänkt mig Alfons eller Ture nu men är man ju så van vid Börje.... vet inte riktigt hur jag ska göra.

Kanske ni kan hjälpa mig??

Ibland undrar man om det finns några som läser all skit man skriver!!?? Jag vet ju att mormor och mamma alltid läser vad som händer i mitt liv.... Skulle vara kul att vet aomn det finns fler.

Jaha undra om man ska ta och göra sig i ordning..... Och hoppas på att detta inlägg sparas. Skrev massa igår kväll oxå men det ville sig inte då heller.....

Kanske skriver mer i kväll.

Puss på er

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Johanna

Hej gumman!

Jag läser din blogg nästan varje dag. Vilka söta katter. Vi måste ta och ses, vi kanske kan hinna innan bebisen kommer. Kram

2008-08-31 @ 12:50:44
Postat av: Mormor

Nej byt inte namn på Börje. dom är för söta. Hoppas han blir piggare och börjar äta, kan ha förstoppning ja ja det har vi ju pratat om i dag.



Kram

2008-08-31 @ 12:59:29
Postat av: Lovisa

Jag läser nu oxå!!



Kram kusinen

2008-08-31 @ 20:59:09
Postat av: syster yster

Jag läser ju också! :-)

2008-09-01 @ 18:23:02

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0