....

Nu har jag äntligen fått tummen ur och målat mitt sovrum.... Är sååå nöjd. Theresa va med och gjorde det mesta.... tack min vän!!!
Nu är det bara lite tavlor och mina hyllor som ska upp, sen så kommer det att bli såååå fint. =)

Lite trött och lessen idag.... men det ska nog snart gå över!!??

Regnar gör det idag oxå men det gör inget eftersom att jag jobbar hela helgen. Nu är det bara 10 dagar kvar på mitt schema sen har jag ledigt i en vecka och sen börjar skolan =) =) Längtar.... =)

Men innan det så ska vi var med i darkbåtsfestivalen =) BARA BRÖN heter vi =) *HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA*

Nej nu ska jag nog fortsätta att jobba lite....

Puss puss 

// Petra 


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

hej!



Kul att du målat sovrummet! vad blev det för färg?

Varför känner du dig ledsen?

Hoppas det känns bättre i dag?



Kram

2008-08-03 @ 06:51:52
Postat av: Anonym

hej!!

kul att göra om lite i lägenheten.

tråkigt att höra att du är ledsen.

Men hoppas du känner dig bättre nu.

Kram

2008-08-07 @ 10:35:52
Postat av: Jenny

Bara Brön, det namnet känner man ju igen ;)

2008-09-15 @ 14:47:43
URL: http://www.balleronn.se

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0