Femte dagen...

Har precis börjat!!! KL är nu 06.17 och jag är redan uppe, jag brukar ligga i sängen och dra mig vid den här tiden. Jag är redan klar och frukosten är packad. Men jag är inte heller trött. =)

Efter jobbet igår så åkte jag hem och åt lite mat, sen tog jag med mig Diesel ut i skogen och sprang, det var riktigt skönt, bara jag och Diesel. han är jätte duktig i skogen utan koppel men med koppel är han helt oduglig.... =)

Senare så kom Marcus, och han fick för sig att vi skulle ut och plocka svamp..... Jag som inte tycker om det ens, varken att plocka eller att äta den. Vi var i skogen JÄTTELÄNGE.... Åååå det var sååååå tråkigt, men sen så skulle han visa mig en annan skog och jag kände till de området lite så jag bad han svänga av...... Hejsan Hoppsan..... Vi hittade nästan en hel ica påse..... Stackars Marcus som fick rensa allt, men jag hade sagt till han innan att jag inte tänkte göra det.
Men jag måste ju erkänna: det var roligt att plocka svamp när man hittade nåt och såååå himla mycke på samma ställe i princip. En sak till: svampen var till och med god =)
Konstigt, jag som aldrig har gillat kantareller vad jag kan minnas... Bättre sent än aldrig.

Idag så kommer nog Carro och andreas hem.... hoppas jag.... Siv säger att dom ska komma hem i morgon men det tror jag inte på.... Jag får väl skicka ett medd till dom sen och se vad dom säger.

Och nu jobbar jag bara idag och i morgon sen är jag ledig ända fram till att vi börjar skolan den 25:e aug. Ska bli såå skönt att få tillbaka sina rutiner.....

Nu är det nyheter.... skriver mer sen kanske.

Puss på er mina läsare.

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: theresa

Inte rökt än? Isåfall är du så jävla duktig!!!!



Puss

2008-08-13 @ 12:21:04
Postat av: Mormor

Oj vad du är duktig som inte rökt på så länge.

Svamp ooooooooooooh så gott, älskar kantareller.



kram

2008-08-14 @ 07:52:59

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0