Fjärde dagen!!!

Och det går ännu bättre.... I dag så har jag knappt tänkt på nån ciggarett =) det funkar jättebra på jobbet, Över förväntan, värre är det ju när jag kommer hem!! Men som sagt det är ju bara att sysselsätta sig med nåt då.

Första natten hos Carro och Andreas... Usch.... Inge roligt, jag tror att det spökar där =( Jag har inte sovit så mycke i natt, vet inte varför!!! Från den dan jag slutade röka så har jag vaknat hur tidigt som helst. I går ställde jag kl på 06,20 och jag vaknar 06,00. Och dom andra dagarna så har jag vaknat  runt 7 varje morgon.... Är inte det lite konstigt??? Jag som aldrig är morgon pigg!!

I natt så ska nog marcus få sova där ute med mig.... Så slipper jag var själv =). Och i morgon så ska jag och Malin baka... tror jag....

Nu så måste jag gå.... dom larmar på mig!!

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0