Första dagen!!!

Idag så var det dax för skolan igen =) Jätte spännade... Kul att träffa alla efter ett så långt uppehåll=)
Mest nyfiken va man ju på dom nya eleverna.... Några kände man igen efter att vi var med på mässan och sen från intervjuerna, så det va kul att se.
Vi ska ta hand om dom hela torsdagen =) det ska bli spännande att se vad det blir av den dagen =)

I går så var jag, Malin och Emil och grillade ute i parken. det va jätte mysigt, men oj va fort det blir mörkt och kallt =(
jag har en jätte bra grill oxå, trodde inte att det skulle funka sååå bra, men där fick ja. =)

Och nu ska jag bara klura lite till och se om jag verkligen ska ha Doris ( Katt). Hon har råkat väldigt illa ut.... så hon har det inte så lätt. Ska se om hon kan få det bättre hemma hos mig. Hoppas att hon tar sig till mig =) Men det ska nog hon och jag lösa =)

Nej nu måste jag nog ta och städa ur min nya frys och sen sätta igång den, så jag kan åka och storhandla =)

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Har du bestämt dig? blir det en Doris?

Ha en bra dag

kram

älskar dig

2008-08-27 @ 08:47:14

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0