Första dagen!!!

Nu har jag inte rökt på 24 timmar =)  Det var igår kväll som jag och Marcus va ute  och drack några öl.... Marcus har länge sagt att jag ska sluta röka men jag har inte velat det... Så diskuterade vi runt rökningen igår och jag sa att jag skulle sluta. Jag hade precis varit i väg och köpt mig ett nytt paket, men det hamnade i svartån tillsammans med dom andra ciggaretterna. det har gått väldigt bra. Ja va mest orolig för hur det skulle bli när jag inte fick min morgon cigg, men det funkade bra. Jag har känt några få gånger idag att jag skulle göra allt för att få en cigg men har sen försökt att tänka på annat och det har funkat. Jag köpte snus utifall jag skulle få panik.... men jag har inte behövt öppna den än =). Jag känner mig VÄLDIGT stolt över mig själv som inte har tagit till nån nikotin allas idag.

Idag så har jag och marcus varit på en fisketävling.... Han fick bara några små abborrar.... men jag sov mig igenom hela tävlingen =). Marcus tyckte att vi för en gångs skull skulle sova hemma hos han...... Trängas i hans lilla 90 säng när jag nu har en 180...... Marcus är ju inte känd för att ligga still i sängen och framför allt så är han inte speciellt tyst heller.... Han har legat och vänt på sig hela natten, pratat i sömnen och  Pruttat så mycke att han själv har vaknat av att han ligger och fiser... =) Det är sååå trevlig att ligga så nära då. Men inatt så ska jag sova i min sköna säng....

I morgon om det är fint väder så ska jag, Malin, Marcus och Emil köra go-cart..... Åååå det ska bli sååå roligt, jag hoppas att det blir lite uppehåll i morgon, Vi ska även ut och springa oxå... Måste börja att röra på mig nu... (igen). Jag har gått upp väldans nu under sommaren.... men nu ska det bort.

Puss puss

/ Petra




Kanske man ska tänka på att sluta när man ser ut sådär.... USCH



Nu är det färdigt rökt =) .....

KOMMENTARER
Postat av: Theresa

Vad du är duktig med rökningen! Lycka till :)



Jag kan snusa upp din dosa så den inte går till spillo! :D

2008-08-09 @ 23:43:25
Postat av: Mormor

Va bra att du oxå har lagt ciggaretterna på hyllan!

Var det vårat snack om rökning och hur mycket pengar man eldar upp ! Vi kämpar på Conny mormor och du. vi får väl se om vi lyckas.

Kraaaaaaaam

2008-08-10 @ 08:31:42

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0