Hård träning!!!

Nu hoppas jag att det ska hända grejer med min kropp.....
Igår så var jag och Malin ute och gick med våra stavar, sen på kvällen så va jag och marcus ute och sprang.... Ni ska tro att jag va trött i mina ben i dag.
Och idag så har jag varit och provat vibrationsträning.... det tog vill jag lova, hon tog nog i lite extra med mig =)
Och i morgon så ska jag och Malin prova Infrabastu vilket innebär att vi sitter i en bastu som är ca 53 grader varm, det värms upp med infrastrålning, strålningen går in ca 5 cm i musklerna och värmer samtidigt de inre organen.
Vad gör då denna bastu:
* Lindrar värk och stel het i leder
* Rensar ut toxiner
* Hälsosam för hjärtat
* Avstressande
* Löser muskelspänningar
* Förbättrar immunförsvaret
* Effektiv mot celluliter
* Ger lyster åt huden
* Motverkar acne
Och det bästa:
* Förbränner 800 kalorier.

Jag och Malin går ca 3 dagar i veckan och utöver det så ska jag springa minst i gång i veckan. Så nu jäklar är det hård träning. Nu ska magen bort =) Med tanke på hur mycke pengar jag tjänar på att inte röka så kostar mina behandlingar inte ens hälften av rökningen.
Hittils så har jag tjänat 600 kr på att inte röka =) Oj, vad pengar det kostar, så alla som röker tänk till en extra gång!!! Jag har fått tillbaka min smak och lukt. Jag har bätter flås och mår bätttre för övrigt. Sover mycke bättre gör jag oxå.

Måste bara komma igång med min mat oxå, ska äta på regelbundna tider och min 5 ggr per dag. Det är inte lite man ska ändra på..... Man får ta det som det kommer. =)

Nu ska jag göra min i ordning för natten.

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

OJ VAD DU ÄR DUKTIG! Men ta det lungt så inte hela god Petra försvinner.



Älskar dig kram

2008-08-20 @ 08:26:56
Postat av: theresa

har du svettats färdigt nu så kan du ju ringa. vill gå nu!

2008-08-20 @ 15:05:42
Postat av: mamma

OJ du får ta det lugnt så du inte försvinner

vill gärna ha dig kvar normal....

kramis

2008-08-21 @ 18:36:32

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0