Idag!!

Idag är det ingen bra dag.... Alls känns skit och värdelöst.... Mycke tankar kring pengar, livet, kärleken, framtiden mm. 
Jobbiga tankar. Det jobbigaste är att man inte ser något ljus alls.

Man ska vara såååå duktig och stak hela tiden..... Jag orkar inte...... Måste lära mig att säga nej, jag vill inte. men många gånger så får man dåligt samvete för att man inte fanns där när dom ville ha hjälp. Så då gör man det för att inte må dåligt, vilket man gör ändå med tanke på att dom vet att jag ställer upp vare sig jag vill eller ej. 

Ja vad ska man göra???

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: theresa

Kom å var elak med mig. Jag har lust att hata lite idag, vi kanske ska ha en date så kanske det gått över tills imorgon? Love you. puss

2008-08-15 @ 14:22:23

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0