Infrabastu!!!

Ja, vad ska man säga.... Oj vad häftigt det va!!! Vi satte oss i bastun och först så hände det inte sååå mycke. Men efter ca 5-10 min så började det att rinna om mig, utan att jag svettades... efter några minuter till så va jag dyngsur. Det var inte speciellt varmt. Ganska häftig upplevelse. Efteråt var det skönt att komma ut, vi duschadce och skulle ta på oss kläderna, vilket inte gick sååå bra!! OJ, vad man efter svettades. Jag svettades ca 1 timme efter att jag kom hem. Man vart väldigt avslappnad.
Jag var såå trött när jag kom hem, jag körde lite pilates i ca 30 min sen så sov jag som en stock från ca 13.00-17.15. Så det var inte så lätt att somna i natt.

Idag så måste jag nog ut och springa, så jag inte tappar rutinerna!!!

Nej nu måste jag ner i tvättstugan....

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: hurmf!

Jag var hem till dig nyss. Men du var ju inte hemma! WTF!

2008-08-21 @ 11:51:47
Postat av: mamma

hej!!

låter som en härlig upplevelse...

man kanske skulle prova...L

kram

2008-08-21 @ 18:34:47

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0