LIA=Lärande i arbetslivet

Idag har jag varit jätte duktig =) Jag ringde upp 2 ställen där jag vill göra min LIA. Och på klarälsvgården så skulle dom ha styrelsemöte på måndag så då skulle dom disskutera om det var så att dom skulle ta emot elever.... (HOPPAS) Och på mitt andra ställe där jag oxå vill vara så skulle hon ringa mig på fredag efter att do oxå hade haft möte ( HÅLL TUMMARNA) =) Jag hoppas, jag hoppas!!!

Idag så har jag jobbat, var faktiskt kul.... Och nu är det klart att jag ska få gå på schema till hösten. Ska jobba en helg på 6 veckor och sen någar kvällar på det.... Och dom är sååå snälla så skulle jag känna att jag inte orkar att jobba nån kväll så var det bara att ringa och säga till. Dom vet ju att jag går i skolan och tar väldigt mycke hänsyn till det. Jag har nog världens bästa jobb just nu iaf, alla är trevliga, det är kul att gå till jobbet, även om det kan vara jobbigt många gånger, så är Hovsta det bästa jobb jag haft hittils =) Och det roligaste är att dom verkligen vill ha mig där =)

I morgon så är det Kalas/ Fest..... Först så ska jag till mormor och fira Conny som fyller??? 55 tror jag??? Sen bär det hemåt och fixa mig inför kvällen då jag ska träffa några från klassen. Vi ska ut och äta lite och sen gå och se Tomas Ledin =) Ska bli kul att få träffa några innan vi börjar nu på måndag!!!

Nehe.... Sängen kanske så man är lite utvilad i morgon!!!!

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Köper DIG =).Måste spara lite först!!!

2008-08-25 @ 12:33:22

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0