Lördag =)

I går hann vi med mycke. Marcus ringde och väckte mig runt 10.00 och frågade om jag skulle med och titta på en motorcykel!! Och självklar ville jag med och se vad han hade i tanken på att köpa samtidigt som jag fick träffa hans gamla arbetskamrater =)

Vi kom dit och Marcus provkörde den han hade tittat ut.... Och köptet va redan klart =) Gissa om han va lycklig, helt galet glad, Skönt att se =)

Efter det så åkte vi till kungsängen för att byta en madrass, sen vidare till The phone house för att titta på en ny mobil till mig. Förlängde mitt abonnemang och fick en sprillans ny och bra mobil =) Marcus försvann fortare än kvickt iväg på sin nya motorcykel och va borta med Tomas hela dan och  bara åkte  runt. Själv så åkte jag till Malin och Emil och hjälpte dom att måla lite.... Klockan va då ganska mycke när vi gav upp. Jag och Malin begav oss till salongen för att fixa mitt hår och mina ögonbryn... Ååå vad vacker jag vart (hihi)
När klockan var 00.00 så var vi klara och bestämde oss då för att smyga lite på ett par som var i väg och fiska.... vi satt i 4 timmar och väntade på dom.... Vi sitter i en buske brevid deras bil, när dom väl kommer för att åka så hoppar vi fram och skrämmer dom.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, Vuxna karlar, dom höll på att skita på sig HAHAHAHAHAHA. 
Vilken adrenalin kick man fick av att sitta och vänta på dom.  Va hemma strax före klockan 05.00. satte mig vid datorn och lekte lite.... kollar till lite på kl.... Oj hoppsan redan 06.15. dax att gå och lägga sig.

Det var längesen vi gjorde nåt sånt här roligt.... Det måste vi göra om snart igen.

Så idag så har jag inte gjort såå mycke, tagit det lugnt bara.

Och nu är det dax för sängen igen =)

Puss och godnatt

// Petra

Min nya mobil W980
 


 Marcus nya motorcykel =)

KOMMENTARER
Postat av: Lovisa :)

Den mobilen jag vill ha ju ;) är den bra?

2008-08-31 @ 20:50:56

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0