Mormor&Tomas Ledin

Vaknde tidigt igår.... jag hade satt ut en annons i tidningen!!! Och folk är nog inte riktigt kloka i huvet.....bara för att jag har satt ut en annons så ringer man inte till folk 8,20 på en lördag.... Gissa om jag va arg!!

Så det var bara till att gå upp pch göra sig iordning. Jag skulle nämligen till min älskade mormor. Conny hade ju fyllt hela 55 år. Så jag kommer dit och telefonen riger HELA tiden. Jag sökte ett frysskåp och det ringde säker 20 personer igår.... Till slut så bestämde jag  mig för ett, och sån tur var så fanns det i Linde där jag redan var =) Jätte fint var det. Så mamma kommer med det i dag.
Nu kan jag börja baka igen, men jag kan behålla allt....Förut så har jag ju alltid fått gett bort nästan allt eftersom att jag inte haft nån plats, jag har ju inte ens kunnat storhandla!!
Det var trevligt hos mormor.... Mamma, jocke, moster och viktor va oxå där. Vi åt grillat och hade mest trevligt =) Synd bara att man inte kunde stanna längre.

Men på kvällen så träffade jag några från klassen, vi satt på njuta och drack lite öl mm. Riktigt trevligt och roligt framför allt. Det har ju gått en hel sommar utan att vi nästan inte har setts. Sen så var ju Tomas Ledin på stortorget och spelade så vi gick dit och lyssnade. Han gjorde en bra live show... det var jag och Jonna med alla 40+ kändes det som... Hahahah.
Sen så tappade vi bort Ingela, men återfann henne senare =) Då var det Bk så vi fick i oss lite mat =) Sen bar det hemmåt, så det var en tidig kväll. Det har nog aldrig hänt =) Jag va hemma redan strax efter 00.00. Det var faktiskt ganska skönt =).

Idag så kommer mamma som sagt med min frys.... Vi får se om vi åker på stubbrace.... kanske blir en anna gång, vi får se. Nu måste jag nog ta och äta lite frukost så man klara denna dag oxå !!!

Och i morgon så börjar skolan =) Åååå det ska bli sååå kul att se alla nya elever... Hihi!!

Ha en underbar söndag!!

Puss och kram

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Tack mitt hjärta för du kom till oss i går,jag tyckte det var jätte trevligt, men synd att du åkte hem så tidigt. Det var roligt senare på kvällen oxå.

Jocke i toppform, vi var ute med båten.



Kraaaaaaaaam

2008-08-24 @ 13:23:38
Postat av: Mormor

RYCKTENA GÅR NÄR KOMMER DORIS??????????????????

2008-08-25 @ 14:52:58

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0