Sjättedagen!!!

Oj, vad tiden går långsamt, det känns som om jag slutade att röka för flera mån sen... Men det går bättre och bättre iaf =)

Vart lite fundersam igår... Chefen ropade in mig på kontoret igår.... Min första tanke var: Vad har jag gjort nu då??? Men hon frågade lite hur jag tyckte att sommaren hade varit mm.... Sen så vart jag erbjuden en fast tjänst.... Hmm, vill ha... med tanke på att den var en tjänst på 75% och det är ju det jag vill ha.... men men, det är ju inget att göra åt, jag vill ju inte hoppa av min utb heller. men vi skulle lösa det så att jag går på schema på kvällar och nån helg och det är ju helt ok. Då vet man ju när man ska jobba i förväg.
Och inte nog med det... det skulle ju ha varit min sista dag i ölmbrotorp idag men så ringde dom igår och sa att jag skulle hjälpa Hovsta.... YES, fan vad skönt att få komma tillbaka till Hovsta nu =)

Inatt så sov jag hemma o det var sååååå skönt sov hela natten. Borta bra men hemma bäst!!! =)

Efter jobbet så åkte jag hem och fick för mig att jag skulle baka lite matbröd.... Oj det vart ca 50 rågbullar. Jätte nyttigt och gott bröd, det tar lite tid att baka det bara men det är det värt =) Inte nog me det så bakade jag och Malin bullar igår... Jag fick ihop till 69 bullar och av  Malins deg vart det 49 bullar. Sen kommer jag hem och inser att jag inte har plats i min frys... Hmm, Siv fick 2 påsar och så fick jag ta med till jobbet 2 påsar oxå.... Men nu har jag ju ytterligare ett problem, Vart ska jag få plats med mitt bröd???? Måste lösa denna gåta!! Hmmm. 
Brödet är jätte bra för dom med dåliga magar mm. Jag mår jätte bra i magen när jag äter dom iaf. Men dom ska ätas varma ( Tycker jag iaf) Malin säger att dom är goda kalla oxå.

Nej nu ska jag nog ta och städa och laga lite mat!!!

Puss på er.

// Petra

KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0