Tredje dagen....

Har gått bättre... Vill fortfarande ha min cigg men viljan att stå emot är starkare....

Idag så har jag inte gjort så mycke.... Vaknade tidigt som jag har gjort sen jag sluta röka.... jag vaknar kl 07.00 och är pigg..... Oj, vad jag hinner med mycke på dagarna =)

Jag åkte till Diesel i morse och gissa om han vart glad när jag kom..... Sen åkte ja<g till siv och tomas och hämtade hans koppel. sen tog vi oss en långpromenad... skönt var det. Sen åkte jag hem och packade lite kläder och mina matlådor, så nu jäklar har jag mat... =)...

det blir mycke tugga tuggummi nu förtiden eftersom att jag inte avnvänder snus eller nåt annat med nikotin i..... Jag klappar mihg själv på huvet varje gång jag känner suget och ändå så tar jag mig ingen cigg... Bra gjort Petra =)

Nej nu ska jag äta lite. Börjar ju att jobba om ca 1 timme.

Puss puss

// Petra 

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

BRA PETRA VAD DU ÄR DUKTIG.



kram

2008-08-11 @ 21:18:18

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0