Bil =)

Japp då har man en bil igen =) Skönt. Kom på i går att jag har varit utan bil i 2 månader nu. Sååå länge har jag aldrig varit utan bil. Så det känns bra att jag har en nu.
Men jag skulle ju hellre ha köpt en annan bil.... Jag skulle vilja ha en opel corsa. Men Marcus ville inte hålla på att laga rost... Så vad har jag köpt för bil då?!! Vet inte om jag kan kalla det bil.... =)



Det är inte min bil på bilden. Men den ser ungefär likadan ut..... Volvo 440 GL- 94.
Den duger ju en tag iaf. Jag har nog aldrig åkt säkrare om man ska jämnföra med dom bilar jag har haft innan =)
Men Jävlar va den går.... Det är väldigt lätt att köra för fort med den... Man får passa sig =)

Nu kan jag och malin äntligen hinna med polisen, så nu kanske man kan få se nåt =) Hahahahahaha......
Ja, detta blir nog bra. Måste bara få bort gubb lukten. Så jag har köpt massa doftagott idag =)

Nej nu ska jag nog natta.......

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Grattis till bilen. Jag har oxå ny bil:)

Kör försiktigt!!!!!!!!!!!!!!!



Kram älskar dig

2008-12-27 @ 11:32:41
Postat av: jenny

haha snygg panchis bil

2008-12-27 @ 14:06:38
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: mamma

Grattis till bilen...

Kör försiktigt och kom snart igen

och hälsa på.......älskar dig..

puss och kram

2008-12-28 @ 08:59:11
Postat av: jenny

ne håller mig till min räser skoda =P jo bara bra med oss, väntar frenetiskt på ultraljud bara men ska ringa o härja på måndag =P

2008-12-28 @ 13:06:13
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0