Har tråkigt!!

Igår så va jag hos Marcus... Vi åt tacos. Han har fått dille på det nu =) Börjar bli ganska trött på det =)

Disa kom vi ca 01.30 igår.... Innan det så ringde hon när hon landade. Då låg jag och sov i Marcus knä =) Sen efter ett tag så gick jag hem.
La mig för att kolla lite på tv, Gissa om jag somnade. Det var ju inte så jätte bra.... Va ju inte såååå trött sen när vi skulle sova =) men det gick tillslut. Somnade nån gång efter 03.00.

I morse så gjorde vi oss iordning för att  fara till Marieberg =). Där va vi på jakt efter RÖD trosor. Det ska tydligen ge tur att ha på sig NYA RÖDA trosor på nyårsafton. Får se om det funkar. Nåt som dom i Italien tror på iaf =) Så blir inte 2009 ett toppen år såååå ska jag bli osams med Italien =)
Efter att ha letat bar länge så fick jag nöja mig med att par spets trosor. Ska ju bara ha dom i en dag =) Vill ju annars ha bomulls trosor. Det är mycke skönare =)
Sen åkte Disa hem.

Då tog jag en sväng i min nya pärla =) Måste ju hålla igång henne =)
Tänkte att jag skulle ta och stor städa här idag. Då Jag, Malin, Marcus och Andreas ska sitta här och äta gott och fira in det nya året =) Ska bli trevligt =)

Nej undra om man ska ta tag i sitt liv!!??

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER ALLA, MINA KÄRA LÄSARE.

Puss på er

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Moster

Gott Nytt år!

Älskar dej.

Kram

2008-12-30 @ 18:24:39
Postat av: Mormor

Synd att jag ligger sjuk så jag kan inte skaffa några röda trosor :)



Gott nytt år hoppas ni får en trevlig kväll

2008-12-30 @ 18:26:28
Postat av: mamma

Gott Nytt År!!!

2009-01-02 @ 22:00:17

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0