LIA

Jag har äntligen fått LIA =)
Ska vara på Villa Vägen Ut. Trodde aldrig att jag skulle få det....Men dom får tillgång till huset 1 januari. Så jag får vara med nästan från starten =) Känns jätte kul. Hoppas och tror att det kommer att bli jättebra =)

I morgon så är et sista dagen på denna praktik. Känns både bra och dåligt. Skönt att komma till skolan men ändå skönt att vara på Runna gården. Trivs ju faktsikt väldigt bra där =) Ska höra mig för om tim jobb där iaf. Sen ska jag tjata lite på Villan oxå, så jag får komma dit =)

I går hände det inte sååå mycke, va hos Marcus och lagade lite mat och visade klänningen som jag ska ha på lördag....
Marcus stod bara med munnen öppen..... och sa: Fan va fin du är. =) Min lilla älskling =)

Så idag så ska jag baka lite åt tjejerna. Skulle behöva åka iväg till solariet men vet inte om jag orkar, det är ju sååå skönt och mysigt hemma =). Är nog lite hemma kär tror jag =)

Nej nu måste jag börja baka så det inte blir såå sent. Ska baka kladdkakemuffins och rispuffar.... Det blir dom nog glada för =)

Puss på er

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Kul att M tyckte om klänningen blev det lilla systers? Skönt att mammas op gick bra!!!!!!

Hoppas ni får en trevlig helg. själv jobbar jag hela helgen ca 40 tim de du!

2008-12-05 @ 08:03:20
Postat av: mamma

Vad bra att lilla systers klåänning passade...Synd bara att det inte togs någon bild på dig......

Själv skall jag väl på julbord snart med julmust...Hoppas att jag flyttat i til lhelgen. kram på er

2008-12-07 @ 18:28:39

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0