Livet!!!

Livet känns tungt just nu!!
Vet inte riktigt vad det handlar om.... Är trött och grinig hela tiden. Ser inget ljus nånstans!!
Kanske beror det på att det är mycke i skolan just nu, Mycke att göra nu innan jul. Försöker att tänka positivt på saker men jag lyckas inte riktigt.

Många tankar går åt till att fundera på livet efter skolan... Kommer jag att få ett fast jobb?? Kommer jag att klara mig ekonomiskt??? Hur kommer mitt liv att se ut i framtiden?? Kommer jag att få det jag vill ha???

Ska ju ha klassfest på lördag... Känns sådär. Just nu känns det som om allt kan kvitta.... Men det kommer säker att bli bra i slut ändan.!!??

Slutade tidigt idag... Åkte hem och la i en tvätt. Satte mig i soffan. Somnade i 2 1/2 timme så jag vaknade kl 15.40. Min tvättid slutade kl 16.00. Men jag hade tur, det fanns tvätttid kl 16.00. Så nu har jag tvättat men sen har jag inte gjort nåt mer idag. Ska hoppa in i duschen och sen är det sängen som gäller. Så slipper man tänka.

Hoppas på att må bättre i morgon.... Memn det löser sig nog =)

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Ja livet är inte alltid en dans på rosor, mer som en berg och dal bana. Var rädd om dig och försök vila lite mer och tänk på dig själv,posetiva tankar.

kram

2008-12-11 @ 08:02:37
Postat av: mamma

Ja du livet är upp och ner..men det blir bra ocnj du försöker ta det lugnt och vila lite mer....och tänker på dig själv för en gång skull och inte så mycket på vad andra vill mmmm...Ses snart hopps jag..

älskar dig....



krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2008-12-14 @ 17:18:52

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0