Lugnt!!!

Det har varit lugna dagar nu på sista tiden. Tycker att det är ganska tråkigt. Jag vill ha nåt att göra hela tiden =)

I Lördags så va jag hos Malin och Andreas. Och igår så satt jag hemma hela dan.... Ååå, va tråkigt jag hade det. Men sen på kvällen så kom Marcus och då vart det lite bättre =)
Kollade på repmånad... hahaha. Sen så vart det natten för våran del =)

Idag så har jag varit och hämtat sommardäcken till bilen och skrivit på ägarbytes pappret. Så nu är den min på riktigt =)
Sen så kom Axel. Ska vara barnvakt åt han tills pappa och Filip är klara på sjukhuset. Filip har ju inte sett ordentligt på länge.... =(
Så jag och Axel åkte ner till Lången för att åka lite skridskor. Marcus oc va där och spelade lite bandy.
Det gick helt ok för att vara första gången. Han fick hålla i Marcus klubba sen drog vi honom, Han tyckte det var roligt i ca 30 min sen ville han hem. Han va såååååååååå trött så han inte visst vart han skulle ta vägen. Så nu ligger han i min säng och sover =) Min älsklings Axel =).

I Natt kommer Disa.... Hon ska mellan landa här. Kommer med flyget från Italien. Så orkade hon inte köra hela vägen till Säffle i natt så då kommer hon hit och sover lite =). ska bli kul. Får väl se när vi somnar i natt då.... Hon kommer ju runt 2-3 i natt =).

Har även fått träffa min underbara Torsten idag oxå. Min STÖRSTA älskling. Åååå va jag saknar honom.....

Nej nu ska jag oxå vila medan jag kan...... Snart vaknar väl min lilla pruttunge =)

Puss på er.

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Ja vi har ledigt men ligger sjuka båda två feber och ont i kroppen förkylda. inte kul alls.

ha en bra kväll

kram

2008-12-29 @ 16:04:28
Postat av: mamma

Kul att bilen är din och att pruttungen var hos dig..

Allt är inte kul i livet..

kram på dig

2009-01-02 @ 21:53:49

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0