Tråkigt!!!

Har varit hemma hela dagen.... Har haft en lugn och skön dag =)

Jag tycker om att bara ta det lugnt på dagarna men när kvällen kryper på sååå får jag panik om jag inte har nåt att göra.....
Och ikväll är det en sån kväll.

Skulle gärna gå ut och gå men helst inte själv. Men det finns ju ingeni närheten som skulle kunna följa med =(

Jaja, åker till mamma på lördag. Biljetten dit är betald men jag vet inte hur jag ska ta mig hem. Då jag inte har ett öre kvar på mitt konto. Och ingen annan har det heller. Jag vill ju inte bli fast i Säffle direkt. Jag skulle gärna stanna hos min mamma hela livet, men inte i Säffle.
Jag tycker att Säffle är en tragisk stad som inte kommer nånstans..... Utvecklingen står stilla. Kan inte förstå jur man kan bo där hela sitt liv.

Åååååå............. JAG HAR SÅÅÅÅÅ TRÅKIGT.
NÅN SOM VILL LEKA??

Ni vet va nr är om ni har lust att ta en promenad...............

Puss på er

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Tack för att du och kusin kom och hälsade på jag blev så lycklig, synd bara att det blev så konstig mat, ring tidigare nästa gång.Mamma blir glad när du kommer!Du får väl stanna i Säffle tills lönen kommer hi,hi:) det gäller att spara så pengarna räcker till nästa lön!



Kram kram

2008-12-19 @ 08:09:48
Postat av: mamma

De skall bli kul och skönt när du kommer till mig... SÅ jag kan få lite hjälp.......L

Ska bli så kul att ha alla sina flickor hos sig...

kram

2008-12-19 @ 14:34:21

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0