Helgen!!!

I fredas så var jag och Marcus till Nora..... skulle åka hem tidigt eftersom att jag skulle upp och jobba kl 7.00 på lördagen!!! Jag var hemma 03.40, japp sova i ca 2.1/2 timme sen upp. Det var lite tungt att gå upp. Men på jobbet var det inga problem =) Sen ringde min vän och frågade om jag ville följa med han och hans dotter till lek och bus landet.... Hmm jag har sovit ca 2 tim men snäll som jag är så följer jag med!!! Jag var nog kanske inte den roligaste igår men han stod ut med mig... han fick ju sällskap av världens bästa tjej så vem kan klaga *hihi* =)

Efter det hem och sova Malin skulle väcka mig 17.40 för då hade jag sovit i 2 tim. Malin ringer och säger åt mig att gå upp: Ja, jag ska gå upp, säger jag..... Skulle ju upp och ringa lite samtal.... Sen lovade jag att jag skulle ringa upp Malin så fort jag var klar. Kl 19.30 har jag fortfarande inte ringt, så hon ringer till mig.... OJDÅ, jag somnade visst om *Hoppsan* =)

Sen vart det fest.... va på frimis!!! Inte så roligt...saknar strömpis. Men då vet man ju till nästa gång!!!

Japp och idag så är det storstädning som gäller tror jag..... Hoppas jag iaf.... om jag orkar!!! =) Men det ska vi nog lösa=)

Sen är helgen slut och vardagen börjar igen =(
Men denna vecka blir nog bra iaf.... ska ju träffa 2 st..... =) =) Nu vart ni nyfikna va??? Hahahahahaha

Nopp nu får det vara slut på att slöa och börja göra nåt vettigt!!!

Pöss pöss

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: thersa

ja nu blir vi nyfikna!

2008-07-06 @ 17:42:40
Postat av: theresa

tack för att du ringde idag. Det var skönt å få prata av sig lite! Love you biatch

2008-07-06 @ 20:19:08
Postat av: Mormor

Oj vad nyfiken jag blir!!!!!!!!!!?????

Hoppas städningen gick bra.



Kram i massor

2008-07-07 @ 07:42:53

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0