Mammas födelsedag =)

Idag så är det min mammas födelsedag... GRATTIS min älskade mamma. Mycke åka tåg vart det eller rättare sagt så kändes det så iaf. Satt ju Hallsberg i 50 min på vägen till mamma och ca 20 min på vägen hem!!! Är ganska trött på Hallsberg nu känner jag!! Man får alltid vänta där!!!

Nästa gång så lovar jag att stanna längre!!! Men jag har ju redan en date på lördag måste ju hinna fixa lite innan det =) Hihi =)

Nu får jag massa medd om att folk har sett mig i Säffle.... Attans att det går fort... Kan inte folk bara vara tysta för en gångs skull??? Djungel telegrafer....  Ok att mamma och mormor är det.... HAHAHA.... men det får dom vara. Fast nu tycker jag att dom har lugnat sig en hel del.... kanske lika bra det!!! Hihihihihi ( inget illa ment)

Morgon dagen så ska jag och Malin äta kräftor.... Mmmmm vad gott!! Nu är ni allt avundsjuka??!!

Nepp, nu är det sex and the city, det måste jag se på...

På återseende
Puss och godnatt
// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Jasså date ny kille eller? Ja det där med jungeltelegrafen ja ja :). Gott med kräftor mums.

Ha de bäst hjärtat mitt

kram

2008-07-11 @ 10:16:17
Postat av: mamma

Hmmm, redan ny på gång...L

bra med djungeltelegraf inom familjen iaf....hahhah

ha det gott tills vi ses igen....

2008-07-12 @ 10:18:52

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0