Onsdag!!!

Denna dag har varit lugn!! Vart på salongen, cyklat och varit hemma hos malin. Fick för oss att vi skull ut och åka inlines.... men vi var sååå trötta så det vart en kort vända =)

Jag har sååå ont i min mage, har tränat den =) det är ju visserligen bra men attans att det gör ont =)

I morgon fyller min kära mamma år. Får se om jag tar mig dit... skulle ju vara kul. Jag har ju inte varit där sen i oktober =/

Theresa kommer hem nu på söndag =) =) då ska vi leka.... =)

Nej nu är det vila som gäller...

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Hoppas magen inte gör så ont i dag. Ja mamma blir nog glad om du kommer på besök på hennes födelsedag.



Var rädd om dig älskar dig.



KRAMMMMMMMMMMMM

2008-07-10 @ 07:55:11
Postat av: mamma

Vad roligt att du kunde komma hem..

jag blev jätte glad...Hopps du snart kommer

tillbaka och stannar längre.

kram älskar dig

2008-07-10 @ 18:39:27

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0