Regn regn & åter regn

Det har regnat sen igår kväll. Men nu är det iaf uppehåll!!!

Idag så har jag bara legat på sofflocket och inte gjort ett skit..... Och det bästa med det är att jag inte har dåligt samvete för det!! Jag har bara myst hela dagen =) I morgon om det är samma skit väder så ska jag och Malin ha en mys dag med massa god mat och massa tjej filmer =) Det kommer att bli toppen!!!

Men samtidigt så är det lite tråkigt att det ska regna nu när jag har semester och allt. Det är ju trots allt min enda vecka som jag har semester =( Men jag får ju iaf vila upp mig!!!

Konstigt nog så när jag väl börjar att jobba igen så kommer jag att vara tröttare än innan jag gick på semester. Varför är det så egentligen???
Man kanske slappnar av alldeles för mycke och sen när man väl ska komma igång så är kroppen fortfarande i viloläge..... Jaja, konstigt!!!

Vill att Theresa ska komma hem nu.... Miss you like hell baby =) <3

Ska nog göra mig lite popcorn tror jag..... Får ju passa på när man är ledig dan efter, för då får man sitta på toa ett par timmar =( Men de är det värt ( ibland) =)

Så popcorn och Extreme home makeover är det som gäller nu!!!

Puss puss

// Petra

PS: Måste ju oxå hälsa ett STORT GRATTIS till min vän Jossan som blir hela 23 år idag. Hoppas att ´du fick en bra dag!! Ds.

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Vist är det tråkigt med allt regnande, man blir deppad, men du får ju vila upp dig nu när du har semester Skööööööönt. jag börjar min semester nästa vecka. Ha dé och slappa rigtigt nu



Kram

2008-07-08 @ 08:48:32
Postat av: theresa

Jag kommer nog hem redan på Söndag.. Det har blivit en del komplikationer jag inte räknat med! Ses i veckan? PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

2008-07-09 @ 12:06:44

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0