Snart.....

Snart så har jag semster i en HEL vecka =)

Sitter nu på jobbet och har inget att göra!! Jag som tyckte att jag var sen i morse men icke.... Jag har tydligen jobbat undan!!! =)  Det är ju 40 min kvar tills jag ska till nästa tant!!! Skönt med lite rast, det får man ta vara på, här vet ingen vad rast är.... Schemat är sååå tajt att det knappt finns  tid för lite rast!!!

Vecka 29 så ska jag tillbaka till Höjden (ölmbrotorp) och JAG VILL INTE!!!! Jag trivs sååååååååå himla bra här. Har pratat med chefen om det så vi får se om det går att ordna.... Så håll tummarna.

Nej nu är det 3 st som har larmat under ca 2 min, så jag måste väl ta nån utav dom!!!

Kommer snart  mer!!!

Puss och kram

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Hoppas du får en bra helg, själv börjar jag jobba kl.15.00 i dag och slutar 15.30 i morgon det kalla jag arbetspass 24 timmar de du.Och sedan börjar jag 15.30 på söndag och kommer hem 07.00 måndag. då är man ganska mör.

puss och kram

mormor

2008-07-04 @ 14:05:10
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!! ÅHHHHH....



Vi måste leka så fort jag kommer hem!!!!!

2008-07-04 @ 22:09:17
Postat av: mamma

Hoppas din helg blir bra....Nu är det slutklämmen

för mig på semestern....Men jag är ledig 2 veckor i augusti igen...Hoppas det ordnar sig med arbetsplatsen.....

kram

2008-07-05 @ 13:54:19
Postat av: Jossan

Oj vad skönt med en HEL veckas semester:D Själv har jag 4;)

2008-07-05 @ 16:56:51

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0