Tisdag!!

Japp idag så har jag jobbat som vanligt!!! Men det vart lite försenat idag på morgonen, då den där J-vla bilen på jobbet gick sönder.... Men Tanterna var säkert glada då dom fick lite sovmorgon =) Men vi vart ju sena till allt annat!!! Men det löste sig till slut vi kom ifatt =)
Efter jobbet ringde jag till Annika (en på jobbet), vi skulle ta en cigg tillsammans.... Hoppsan det vart visst 2 tim =), jaja trevligt var det iaf.
Åkte sen hem för att duscha och laga lite mat till imorgon... men då ringer Marcus som har fått nycklarna till sin lägenehet idag. Han kom hit och vi åkte till lgh för att bestämma vilka tapeter han ska ha i alla rum. Han får som sagt nya tapeter i alla rum, nya golv i alla rum och ett nytt badrum. Köket är bara nåt år gammalt. Så han kommer nog att få det jätte fint när det väl blir klart!!!

Det sägs att sommaren ska komma i några dagar =) =) Vi hoppas men inte för mycke. Tråkigt bara att man jobbar då. Men jag hinner nog få lite sol ändå. =)

Snart blir det farligt på gatorna här i örebro. Malin ska köpa inlines och jag har redan.... Håll er undan, jag har inte lärt mig att bromsa än..... hahahha detta ska bli spännande..... Nu skulle du vara hemma Theresa så du kan dokumentera allt!!! Hahahahhahahahaahhahah.

Nej nu ska jag se om man kan koka ihop nåt gott till kvällen att tugga på, så jag säger puss och godnatt nu!!!

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Du får säga till dina vänner å titta för filmerna kommer att försvinna från youtube. iaf mitt konto. :S Det är inget roligt längre.



Jag längtar hem. 3 veckor kvar sen har jag lov. Men jag vill hem. Nu. Jag nästan vantrivs. Är så jävla obekväm nu så det finns inte. usch å fy!



love you biatch

2008-07-01 @ 21:37:52
Postat av: mamma

Godmorgon!!!

Roligt att han får nytt och fräscht

i sin lägenhet....Kul att han vill ha med dig..

Ha en bra dag.

kram

2008-07-02 @ 07:07:24
Postat av: Mormor

Ni har väl hjälm,knäskydd,armbågsskydd lika bra att packa in er båda i varsin madrass hi,,hi var rädda om er.

kramar i massor från

mormor

2008-07-02 @ 17:49:21

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0