Kvällen + helgen

Torsdagen blev lyckad... =) Det var lite segt först vid maten men sen så var det lite mera fart. Några droppade av lite tidigt (tråkigt) men dom hade nog sina orsaker. Nina stannade hela natten lång och festade =) Hon som egentligen skulle jobba dan efter.... Vi hade riktigt roligt och vart bjudna på mycket goda drinkar =) Sen så följde vi med nån på efterfest!!! Den var inte sååå rolig.... KL 04.30 så bestämde vi oss för att gå hem. Min fot hade svullnat upp och var lika stor som min vad... Antagligen så vart det så när alla trampade lilla Petra på fötterna =(
Men det är bättre nu. Sen på morgon kvisten så åkte Nina hem och jag låg isoffan nästan hela fredan. På eftermiddan så kom mina systrar.... Och så var det en syskon tatuering =) Lillasysters första =) Det var en överraskinig till henne. Först så ville hon inte men sen gick det!!!
På fredag kvällen så var jag och Malin ute och cyklade, sen vart det salongen som vanligt när vi har tråkigt. Rolig färg!!! =)
Sen avr det bara att hämta fyllekajan Marcus som var ute med sitt jobb och firade lite.... Ojojoj, han var ju inte lite full =) Hahahhahahahahah. Vi skulle ju upp tidigt för att bygga pool hemma hos Siv & Tomas. jag var den enda som var i tid. Marcus tog sig inte upp förrän kl 11.00. Dom andra droppade in strax efter mig!!! Jag satt mest hela dan och inte förrän kl 20.00 så behövdes vi tjejer.... På kvällen sen åkte jag till Micke och Marie. Gudrun (mormor) fyllde ju år. Sen hem till Marcus och sova. Jag skulle ju till Siv och Tomas för att sola lite, och på kvällen så jobbade jag. det var jätte varmt vill jag lova!!!

Just nu mår jag bara såååå himla bra.... =) Har varit en underbar helg. Jag har umgåtts med Marcus hela helgen utan att vi ens har bråkat. Vi har haft riktigt roligt ihop. Det är sååå skönt när det fungerar att bara vara vänner och att vi kan umgås. Vi vill ju fortfarande vara en del av varandras liv. Och som det känns nu för oss så funkar detta. =)
Det var min helg detta.... Nu är det jobb som gäller. Och på Torsdag då är det studenten. Då ska vi till Micke och Marie och ha fest!!! Ska bli riktigt roligt.

Nej nu måste jag in i duschen. Ska ju till skolan i morgon för att kolla in dom nya eleverna och se vilka som klara sig!!! =)

Puss och godnatt

// Petra


Systertatuering

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Sköööööööööööönt att du mår bra!!!!

Snygga tatueringar ni gjort mina söta flickor.

Hälsa mormor Gudrun nästa gång ni träffas.



Ha en bra dag kraaaaaaaaaaaam

2008-06-03 @ 07:31:31
Postat av: theresa

mitt lilla klotterplank!



Annnnnnnnnnnndreeeeeas <3



Nej nu ska jag ta å gå hem till dig så du gör nått vettigt idag också!

2008-06-03 @ 14:49:45
Postat av: mamma

hej hopp!!!

i det gröna nu är det skönt att leva....L

skönt att du mår bra och har det gott....

fina tatueringar ni gjort blir lite avund...

kram

2008-06-06 @ 12:33:34

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0