Längesen igen!!!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen!!!   Har inte hänt så mycke!! Har mest jobbat!!! Midsommar var bra... först på dan så åkte jag , Carro, Andreas, Malin och barna till G-vik och badade lite!! Sen bar det hem till Marcus och börja grilla och laga mat!!! Vi gjorde inte så mycke. Det var jag , Malin och Theresa. Lördagen så låg vi hela dan och söndagen likaså!!! =) Sen är det bara jobb och jobb  och jobb. Bor just nu ute hos Marcus, Jag har nämligen inga pengar, så jag kan inte ta mig till jobbet. Men som tur är bor ju han kvar här ute i hovsta så att man kan gå til jobbet. Han är nog lite trött på att jag jämt är där... men så får det vara, jag måste ju jobba för att få pengar!!! Så jag vet inte hur jag ska lösa Juli mån då jag inte har ett öre och  marcus flyttar in till stan!!! Men det måste ju gå på nåt sätt!!!

Nej nu larma det så jag måste nog ta det..... Det var ju min lilla älsklings gumma som vill ha lite hjälp... Fast jag tror att hon larma bara för att få träfa mig =) HiHi

Klart slut.

// Petra

KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0