Längesen!!!

Hej hopp!!
Det var ett tag sen jag skrev såg jag!!! Har inte varit hemma så mycke på sista tiden. Har mest jobbat och varit ute hos marcus.
Vi  var ju i skolan jag och Thersesa.... Ojojoj, vem ser vi där!!?? Om inte snyggingen vi såg på mässan =) Åååå vad fin han va!!! =) Vi byte nr och redan dan efter så träffades vi allihopa på strömpis för att käka lite och ta nån öl.... =) Trevlig kväll!!!

På torsdagen så tog Malins lillebror studenten och då var det fest hela dagen =) Vi hjälpte Majsan och micke med mat och dukning.... Sen var festen i gång!!! =) På fredagen så åkte jag och Marcus till prästryggen och låg där nästan hela dan, sola och bada... skönt. Sen har jag till bringat hela lördagen och nästan  hela söndagen där oxå!! PÅ lördag kväll så grilade vi hemma hos Marcus. Och i dag söndag så kom Lagermyr med Jenny och båten..... Vi åkte gummiring efter båten och det skulle jag kanske inte ha gjort.... Vi flög ungefär en meter upp i luften helt oförberet så nu hr jag sååååå himla ont i nacken så jag vet inte vart jkag ska ta vägen!!! men kul var det iaf.  Nu sitter jag  på jobbet och väntar på att få gå hem!!! Ska hem till Marcus och sova. Ska ju upp tidigt i morgon oxå för att jobba i hovsta.. så jag får ju sova några minuter extra när jag sover där!!! =)

nej nu ska jag nog gå hem......

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: theresa

ja du får uppdatera lite bättre :P

2008-06-09 @ 00:47:45
Postat av: mamma

God morgon.

Ja du får inte ligga på latsidan med

din blogg. Det är många som väntar på

att det skall skrivas...Hoppas du snart blir bättre

i nacken, inte så lyckat detta med gummiring, med

tanke på din nackskada.

PUSS

2008-06-09 @ 08:35:34
Postat av: Mormor

God morgon.

Du måsta vara rädd om dig, blir du inte bättra i nacken får du gå till läkare,Och jag håller med före gående, är in på din blogg flera gånger om dagen det är så roligt att läsa allt du skriver.

Vi ses i Sunne på torsdag???



Kram

2008-06-09 @ 08:40:20

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0