Studenten!!!

Sitter här och väntar på att klockan ska gå lite snabbare. Ska hoppa in i duschen.... Vi ska ju till min lillasyster som tar studeneten i dag... Sjung om studentens lyckliga dar.... =) Hoppas att dom får fint väder idag!!!!

Känns lite konstigt att vara hemma... Har inte varit hemma på 2 veckor snart.... Jag har varit hos mina favorit pojkar, Marcus och Torsten =) Han har varit såååå glad när mamma varit hemma och hälsat på!!! =) Min älskade lilla katt.
Men det är ändå skönt att komma hem.

I morgon så är det Dolly Parton och jag vet inte riktigt hur jag ska finansiera det, fick ju låna pengar utav Marcus så jag kunde åka till Sandra.... Har ju inte ens råd med mina räkningar denna mån!!! Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta... Nån hjälp av socialen får man ju inte, det ska ju gå till alla jävla Assar, Mohammed..... Dom behöver fan inte anstränga sig medan vi SVENSKAR ska få kämpa arslet av oss. Konstigt det där!!! Läste även i tidnigen att det snart är slut på personnummer PGA all jävla invandring!!! Kan man inte bara kasta ut några i från sverige??? Vi har ju alldeles för många, det är ju bätter att vi hjälper våra egna först.... sen kanske man kan tänka på att hjälpa andra. Men vad fan ska dom hit och göra?? Vi hjälper och ställer upp men dom bara förstör och tar våra skatte pengar. JÄVLA ASSAR.............. Är såå fruktansvärt trött på detta system. Varför inte göra som finland?! Ta in MAX 3 st. Nejdå sverige är ju sååå jävla bra och snälla vi tar emot så många som möjligt!!! Det finns ju inte ens boende till oss svenskar, men Assar dom ska naturligt vis för ett boende. Det är väl för fan inte vårat fel att det är krig i deras land mm. Det är ju ärthjärnorna ställt till med själva.... UT MED SKITEN!!!!

Oj vad kl vart mycke!!! Nu måste jag göra mig klar!!!

// Petra

KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0