Stulen av min bajs

Stulen lista

VEM
Vem är i rummet med dig? Tv:n
Vem fick du sms av senast? Moster
Vem pratade du senast i telefon med? Malin
Vems hus var du senast i? Mitt
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Marcus
Vem önskar du att du var med nu? Marcus


VAR
Var är din telefon? Brevid mig
Var är din mamma? Hemma antar jag
Var sover du? I min säng
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gina
Var åkte du senast bil? Till Emil
Var i ditt rum är du? I soffan


VAD
Vad åt du senast? Chips
Vad drack du senast? Juice
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina ljuslyktor
Vad har du på fötterna? Hud
Vad är din favoritfärg? Svart
Vad är din favorithemsida? Hemligt =)
Vad hör du just nu? Tv:n

NÄR
När var senaste gången du tände ett ljus? Inte den blekaste
När träffade du din pappa senast? Vet inte, längesen var det!!!!
När duschade du senast? I morse


HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än tre minuter? Hmmm........
Sovit i någon annans säng? Japp =)
Hånglat på en bio? Jodå
Hånglat i skogen? Ujja
Kört över hastighetsgränsen? Det med
Målat om ditt rum? Japp
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Vem skulle inte älska underbara Petra???
Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja
Sett någon dö? Yes, några gånger
Varit på ett plan? Usch ja
Sovit till tre? Jo, i min ungdom =)........ Hahahah
Älskar eller saknar någon just nu? Ja, det kan man väl säga


KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0