Avslutning!!!

Hejsan alla!!!

Ja, det är jätte skönt med sommarlov även fast jag ska jobba hela sommaren!!! Skolan var bra idag, har inte gjort nånting eftersom att jag är klar med allt!!! =) Godkänd iallt oxå!! =)
I morgon så kommer mina älskade systrar.... Då händer det grejer!! =)
Tack min älskade storasyster för hjälpen!!!

Nu sitter jag hos Maria och vi ska snart till Harrys för att fira att denna termin är avslutad och vi alla är klara med  det som ska vara klart.
Jag är såååååå lycklig just nu!!!!!

Saknar er alla oxå!!! Mormor, Mamma, Morfar, Moster....Ja alla!!!

Nu ska jag festa vidare....

Ha en bra helg så skriver jag mer i morgon om kvällen mm.

jag älskar er min familj... (släckt) Puss på er

// Petra

KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0