Blivande behandlingsassistent

Bara för att man har tatueringar, så kan man tydligen inte jobba med vad man vill..... ?!
Mycke beror på vart dom sitter och vad det är för mönster. Men ingen ska dömas efter omslaget.....
Jag läser som sagt till behandlingsassistent och jag har nu 5 tatueringar och alla kan jag dölja om jag vill.
Men varför skulle det vara olämpligt just för en behandlingsassistent att ha taueringar????
Många i min klass har tatueringar och bara för det så kommer dom ju inte att bli en sämre behandlingassistent.

Är såååå trött på folk med fördomar.
När vi "Unga" blir gamla så kommer majoriteten att ha en eller flera tatueringar!!! Då kommer det inte att vara något konstigt!!!

Jag tycker att tatueringar är fint men ändå till måtta. Jag kommer säker att skaffa mig flera oxå. Och det har ju ingen annan med att göra...... Jag kommer att bli en bra behandlingsassistent..... För det är ju mitt arbete som räknas inte hur jag ser ut!!!!

Så alla ni som har fördomar, Lägg ner.

Och bara för att jag läser till det gör, så kan jag fortfarande festa för det!!! Jag gör vad jag vill på min fritid.  jag är 24 år och då är det inget konstigt att man går ut och festar och har kul med sina vänner.

Sen är det ju en sak vad man har i sitt bagage.... Klart att vissa ska tänka sig mer för än andra. Men som sagt jag vet vad jag har med mig!!! Och 1 dag i veckan anser inte jag är såååå farligt!!!

// Petra




KOMMENTARER
Postat av: trulsa

Så länge du har mindre än mig så är det okej :D



Och jag kan ju faktiskt inte döjla vissa av mina så än så länge är det jag osm är herran på teppan!



puss

2008-05-18 @ 19:56:49
Postat av: mamma

Hej!!!

Min lilla gumma.....L

Klart att var och en gör som den vill...

Jag vill göra en till jag med....Stå på dig..



kram mamma

2008-05-19 @ 14:51:17

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0