Bränd hud!!!

Har legat i solen i 6 1/2 timme idag.... Kändes inte som om att solen skulle ta sååå mycke!!! Bränd vart jag iaf. Så nu är det svalkande gel som gäller. Vi  var några i klassen som låg i parken utanför och hade det gott, men fina blir vi nog efter några dagar!!!
Jag har fått tillbaka min bil =) Jag är sååå lycklig så vi får hoppas att den håller nu!!! Annars jävlar!!

Ska ut till barna ikväll och klippa dom lite, ska bli kul att se dom. Annars så har det inte hänt sååå mycke.
Jo jag var ute och sprang igår med Marcus och Fredrik.... Jag sprang nästan hela tiden. ( Duktiga jag) Till skillnad från förra gången vi sprang, då gick jag ju nästan hela tiden....

Och i morgon så är det avslutning i skolan.... Längtar!!! Det ska bli sååå kul på kvällen. Vi ska ju till Harry´s och äta lite. Ska bli kul att träffa dom i en annan miljö.

Nej nu måste jag göra mig iordning innan vi ska åka!!!!

//Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Skönt med skolavslutning! Och att bilen fungerar.

Det är bra med naturell yoghurt mot sol sveda det luktar inte gott men är efektivt har själv testat när jag var i Turkiet.



Längtar efter dig

ktam mormor

2008-05-28 @ 18:05:35
Postat av: mamma

Härligt med skolavslutning och

att bilen äntligen fungerar....

längar efter dig jag med inte bara mormor....

Men vi ses snart igen.

kram

2008-05-29 @ 10:01:15
Postat av: trulsa von helvete

Fy fan.. snart kommer jag med kortisonen. Duschar nu så ses vi snart

2008-05-29 @ 16:29:36

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0